Wie wordt

Marketer
of the Year 2018

Woensdag 14/11/2018

The Event Lounge - Schaarbeek

The Belgian Association of Marketing (BAM) en Trends stellen u het gala voor van de 25ste Marketer of the Year. Dit jaar bekroont opnieuw een onafhankelijke jury een marketingvrouw of -man voor haar of zijn realisaties op het vlak van marketing en initiatieven om het marketingvak uit te dragen bij het grote publiek.

18:30

19:30

Receptie + Workshops BAM!, Minds & More en Trends Business Information

Keynote speech door Stefaan Bettens (CEO Jet Import)
Bekendmaking van de 25ste Marketer of the Year

20:45

22:00

Galadiner

Open Bar & Networking

Dresscode :

business

Datum:

Plaats:

14 november 2018

Event Lounge, Generaal Wahislaan 16/F - 1030 Schaarbeek

Prijs:

€ 275 (excl. btw) per persoon
€ 2.500 (excl. btw) per tafel van 10 personen

Organisatie :

Mieke Knabben
02 467 57 44
mieke.knabben@roularta.be

Workshops

BAM

Relevantie, marketing en innovatie: hoe kan marketing zinvol zijn en de groei ondersteunen?

Minds & More

Hoe kan 'Social Selling' uw bedrijf ten goede komen?

Trends Business Information

B2B-marketing: hoe kunnen prospectie en gegevensverrijking worden verbeterd dankzij een 'world premiere' AI-tool?

B2B-marketing: hoe kunnen prospectie en gegevensverrijking worden verbeterd dankzij een 'world premiere' AI-tool?
Dankzij de samenwerking tussen Inoopa (Innovation Award 2017 - Becommerce & Best Start-Up 2017 - Digimedia) en Trends Business Information (hoogwaardige informatie over alle Belgische bedrijven) kunt u de ROI van uw prospectie-inspanningen verbeteren. Met behulp van AI-tools kan het detecteren van de werkelijke activiteit van een bedrijf en een betere segmentering van zoekwoorden leiden tot een hogere conversie van uw prospecten.

Voorstelling: Raphaël Senelle, Inoopa, Country Manager Benelux en Burt Riské, Trends Business Information, General Manager

Timing: 30 min

Hoe kan 'Social Selling' uw bedrijf ten goede komen?
De integratie van 'Social Selling' in uw bedrijfsstrategie is onvermijdelijk geworden. Het koopgedrag is drastisch veranderd, in alle sectoren en overal ter wereld. Als manager is het cruciaal om te weten hoe u uw marketing- en verkooptactieken kunt aanpassen om in elke fase van de 'buyer's journey' top-of-mind te zijn en hoe u uw teams kunt ondersteunen om geschikte sociale en digitale reflexen te verwerven.

Voorstelling: Gaëlle Helsmoortel en François Delvaux

Timing: 45 min

Relevantie, marketing en innovatie: hoe kan marketing zinvol zijn en de groei ondersteunen?
Marketing wordt gezien als een pure 'kapitalistische' tool of als 'consumentenbedrog'. Hoe kan marketing opnieuw worden wat het ooit was: een inspirerende manier voor management en samenleving om bedrijfsgroei, innovatie en maatschappelijke vooruitgang te stimuleren? Hoe kan marketing opnieuw strategisch worden ? Het objectief van de meeting is om alle deelnemers te inspireren en te komen tot een 'co-creatie' die hen een nieuwe invalshoek geeft in hun dagelijks professioneel leven en mogelijk zelfs een toolkit om hun professionele taken verder uit te voeren.

Concreet zullen we een 'lab' rond deze thema's organiseren, met voorbeelden van hedendaagse trends, campagnes en marketingactiviteiten. We zullen ervaringen delen en tools bedenken voor de toekomst. Het 'lab' bestaat uit workshops en brainstormsessies. Het doel van deze sessie is om alle deelnemers en de animatoren in een co-creatiemodus te inspireren en hen een nieuwe mindset en hulpmiddelen aan te reiken om hun professionele prestaties te verbeteren.

Voorstelling: Annie Courbet Managing & Marketing Director , Brocom and Alain Mayné, Director Strategic Planning Hoet&Hoet Brandsetters

Timing: 30 min

De Marketer of the Year 2018 is : Mieke Debeerst

winnaar

Ontdek het redactionele artikel

Een organisatie van:

Trends
BAM

In samenwerking met:

Minds And More

Met de steun van:

Trends Business Information
Typografics

 

Interesse in de sponsorformules? Met de mogelijkheid om tijdens onze workshops uw product, service, idee te presenteren aan zo'n 250 marketeers.

Neem contact met Lindsay Ceulemans via 0478 77 73 21 of op lindsay.ceulemans@tbi.be

Marketers of the Year 2017

Guy Elewaut

Guy Elewaut
Colruyt Group

Dave Favest

Dave Favest
MIVB

Marketers of the Year 2016

Severine Distave

Severine Distave
Alpro Europe

Yannick Bouillon

Yannick Bouillon
Vanden Borre

Marketers of the Year 2015

Anouk Lagae

Anouk Lagae
Duvel Moortgat

David Sempels

David Sempels
AB Inbev

Marketers of the Year 2014

Vincent De Dobbeleer

Vincent De Dobbeleer
Eneco

Gregoire Van Cutsem

GrÉgoire Van Cutsem
Lampiris

Marketers of the Year 2013

Stephane Vermeiren

Stephane Vermeiren
Rabobank.be

Joachim Rubin

Joachim Rubin
Delhaize

Marketers of the Year 2012

Dirk Oosterlinck

Dirk Oosterlinck
Bpost

Marketers of the Year 2011

Nils Van Dam

Nils Van Dam
Unilever

Marketers of the Year 2010

Johan Van Dyck

Johan Van Dyck
Duvel Moortgat

Nicolas Lambert

Nicolas Lambert
Alken-Maes

Marketers of the Year 2009

Patrick Wauters

Patrick Wauters
Chiquita

Philippe Wallez

Philippe Wallez
ING BelgiË

Marketers of the Year 2008

Saskia Schatteman

Saskia Schatteman
De Lijn

Christophe Mottint

Christophe Mottint
Sara Lee coffee & tea

Marketers of the Year 2007

Peter Vandermeersch

Peter Vandermeersch
De Standaard

Yannick Bouillon

GrÉgoire Dallemagne
Tele2-Versatel

Marketers of the Year 2006

Hans Cools

Hans Cools
Unilever

Jean cornet

Jean Cornet
Alpro

Marketers of the Year 2005

Hans Swinnen

Hans Swinnen
Thomas Cook

Marketers of the Year 2004

Luc Suykens

Luk Suykens
P&G