
Wie wordt
Marketer
of the Year 2018
Woensdag 14/11/2018
The Event Lounge - Schaarbeek
The Belgian Association of Marketing (BAM) en Trends stellen u het gala voor van de 25ste Marketer of the Year. Dit jaar bekroont opnieuw een onafhankelijke jury een marketingvrouw of -man voor haar of zijn realisaties op het vlak van marketing en initiatieven om het marketingvak uit te dragen bij het grote publiek.


18:30
19:30
Receptie + Workshops BAM!, Minds & More en Trends Business Information
Keynote speech door Stefaan Bettens (CEO Jet Import)
Bekendmaking van de 25ste Marketer of the Year
20:45
22:00
Galadiner
Open Bar & Networking
Dresscode :
business
Datum:
Plaats:
14 november 2018
Event Lounge, Generaal Wahislaan 16/F - 1030 Schaarbeek
Prijs:
€ 275 (excl. btw) per persoon
€ 2.500 (excl. btw) per tafel van 10 personen
Organisatie :
Mieke Knabben
02 467 57 44
mieke.knabben@roularta.be

Relevantie, marketing en innovatie: hoe kan marketing zinvol zijn en de groei ondersteunen?
Hoe kan 'Social Selling' uw bedrijf ten goede komen?
B2B-marketing: hoe kunnen prospectie en gegevensverrijking worden verbeterd dankzij een 'world premiere' AI-tool?
B2B-marketing: hoe kunnen prospectie en gegevensverrijking worden verbeterd dankzij een 'world premiere' AI-tool?
Dankzij de samenwerking tussen Inoopa (Innovation Award 2017 - Becommerce & Best Start-Up 2017 - Digimedia) en Trends Business Information (hoogwaardige informatie over alle Belgische bedrijven) kunt u de ROI van uw prospectie-inspanningen verbeteren. Met behulp van AI-tools kan het detecteren van de werkelijke activiteit van een bedrijf en een betere segmentering van zoekwoorden leiden tot een hogere conversie van uw prospecten.
Voorstelling: Raphaël Senelle, Inoopa, Country Manager Benelux en Burt Riské, Trends Business Information, General Manager
Timing: 30 min
Hoe kan 'Social Selling' uw bedrijf ten goede komen?
De integratie van 'Social Selling' in uw bedrijfsstrategie is onvermijdelijk geworden. Het koopgedrag is drastisch veranderd, in alle sectoren en overal ter wereld. Als manager is het cruciaal om te weten hoe u uw marketing- en verkooptactieken kunt aanpassen om in elke fase van de 'buyer's journey' top-of-mind te zijn en hoe u uw teams kunt ondersteunen om geschikte sociale en digitale reflexen te verwerven.
Voorstelling: Gaëlle Helsmoortel en François Delvaux
Timing: 45 min
Relevantie, marketing en innovatie: hoe kan marketing zinvol zijn en de groei ondersteunen?
Marketing wordt gezien als een pure 'kapitalistische' tool of als 'consumentenbedrog'. Hoe kan marketing opnieuw worden wat het ooit was: een inspirerende manier voor management en samenleving om bedrijfsgroei, innovatie en maatschappelijke vooruitgang te stimuleren? Hoe kan marketing opnieuw strategisch worden ? Het objectief van de meeting is om alle deelnemers te inspireren en te komen tot een 'co-creatie' die hen een nieuwe invalshoek geeft in hun dagelijks professioneel leven en mogelijk zelfs een toolkit om hun professionele taken verder uit te voeren.
Concreet zullen we een 'lab' rond deze thema's organiseren, met voorbeelden van hedendaagse trends, campagnes en marketingactiviteiten. We zullen ervaringen delen en tools bedenken voor de toekomst. Het 'lab' bestaat uit workshops en brainstormsessies. Het doel van deze sessie is om alle deelnemers en de animatoren in een co-creatiemodus te inspireren en hen een nieuwe mindset en hulpmiddelen aan te reiken om hun professionele prestaties te verbeteren.
Voorstelling: Annie Courbet Managing & Marketing Director , Brocom and Alain Mayné, Director Strategic Planning Hoet&Hoet Brandsetters
Timing: 30 min


Een organisatie van:
Interesse in de sponsorformules? Met de mogelijkheid om tijdens onze workshops uw product, service, idee te presenteren aan zo'n 250 marketeers.
Neem contact met Lindsay Ceulemans via 0478 77 73 21 of op lindsay.ceulemans@tbi.be


JA, ik schrijf me in voor de Marketer of the Year op 14 november 2018

