Proficiat aan Anouk Lagae!
Chief marketing officer van Duvel Moortgat en Marketer of the Year 2015

Ontdek hier alle foto’s van de prijsuitreiking

Presentatie

STIMA en Trends stellen u het gala van de 21ste Marketer of the Year voor. Dit jaar bekroont opnieuw een onafhankelijke jury een marketingvrouw of -man voor haar of zijn realisaties op het vlak van marketing en initiatieven om het marketingvak uit te dragen bij het grote publiek.

De bekendmaking van de laureaten gebeurt dit jaar tijdens een uniek galadiner en networkingevent. Schrijf u vandaag nog in op deze avond of boek nu al een tafel voor uw bedrijf of marketingafdeling. Na de netwerkreceptie woont u de presentaties van de keynote bij en verneemt u live wie de 21ste Marketer of the Year wordt. Op het galadiner breidt u uw netwerk uit en smeedt u een hechte relatie met uw klanten. Op de afsluitende open bar praat u nog rustig na.

→ Schrijf nu in

Programma

18:00 Onthaal en champagnereceptie
19:00 Keynote speech ‘Ongelijk maar fair’ van professor Marc De Vos, directeur van het Itinera-instituut.
Bekendmaking van de 21ste Marketer of the Year
20:30 Galadiner
22:00 Open Bar & Networking

Dresscode: business

DATUM 21 oktober 2015
PLAATS The Event Lounge
Général Wahislaan 16F,
1030 Brussel
PRIJS € 250 (excl. btw) per persoon - € 2.000 (excl. btw) per tafel van 10 personen
ORGANISATIE  Mieke Knabben
Tel.: 02 467 57 44
E-mail: mieke.knabben@roularta.be

Wenst u aanwezig te zijn op het gala
Marketer of the Year 2015?

→ Schrijf u hier in

Genomineerden

STIMA en Trends presenteren u de genomineerden voor de titel van Marketer of the Year 2015. Klik op de foto’s van de genomineerden en ontdek hun portretten verschenen in Trends.


Nederlandstalige genomineerden:



Franstalige genomineerden:



De verkiezing van de laureaten gebeurt via stemmen uit 3 verschillende hoeken:

  • 50% van de stemmen wordt bepaald door de jury van Marketer of the Year (samengesteld uit leden van STIMA en leden van de redacties van Trends & Trends-Tendances).
  • 25% door de Master Marketers, die hun ervaring graag ten dienste stellen van STIMA.
  • 25% door het grote publiek (leden van STIMA en lezers van Trends/Trends-Tendances).

Elke taalgroep zal 1 winnaar tellen.

Partners

Met de steun van     Leffe    MEC    MEC

Mediapartners          KanaalZ